Nu en dan laat ik jullie daarna eens weten waar en hoe wij ons buikje hebben rond gegeten en dan laten jullie mij dan weer weten dat wij schandalig veel uit eten gaan. Voor wat hoort wat.
Vandaag stel ik vast dat ik jullie nog niet over Bistro Boshuis heb verteld. En dat mijn lieve vriendjes, kan ik niet zomaar laten gebeuren. Ik zal zelfs meer zeggen, Bistro Boshuis is momenteel mijn favoriete restaurant!
Wij zijn er dit jaar al een drietal keer terug geweest en we worden alleen maar enthousiaster.
In 't Boshuis eet je à la carte. De kaart is relatief beperkt - zes voorgerechten, zeven hoofdgerechen en enkele salades - , maar elke maand zijn er andere suggesties en die suggesties, dáár doen we het voor. Deze maand werden we verleid door de Jonge Franse duif met doperwtjes en puree met groene kruiden. Om duimen en vingers bij af te likken.
![]() |
| Verse Garnaalkroketten. |
![]() |
| Gerookte schotse zalm met zure room. |
![]() |
| King Crab met jonge spinazie, wakame & salsa van tomaat (suggestie) |
![]() |
| Jonge Franse duif met doperwtjes en puree met groene kruiden (suggestie). |
Fotocredits gaan naar Marijke, fanatiek iPhone-fotografe en aangenaam tafelgezelschap.
Bistro Boshuis
Kasteeldreef 4
8020 Hertsberge
T: 050 70 72 82
Gesloten op woe & do




Mohow, 'k krijg al honger zeg!
BeantwoordenVerwijderenIdeaal adresje voor als je nog eens richting Torhout komt ;-)
VerwijderenIs het er kindvriendelijk? Kindermenu? Speelhoekje? Speeltuin? Krasbestendige meubels? ;-)
VerwijderenEuhm.. Kindermenu: neen. Speelhoekje: ja, aparte ruimte zelfs, maar dus misschien niet voor de hele kleintjes? Speeltuin: neen. Krasbestendige meubels: ja.
VerwijderenZo chic!
BeantwoordenVerwijderenHet eten wel, maar het is er geen stijve "chiqué" bedoening hoor :)
Verwijderen