De inspiratie is hier ver te zoeken soms.Twijfel is er dan weer wel. Over onderwerpen. Over zelfcensuur. Over banaliteiten en intimiteiten.
Er is maar één oplossing. Ik moet dringend het blogboek van Kelly Deriemaeker lezen.
JA BOLLIE, DAT IS EEN HINT, JA!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten