Juli, dat is traditioneel niet alleen de maand dat ik
verjaar, maar ook de maand van de BBQ's, de eerste mosselen, verjaardags- en trouw- en jubileumfeestjes en het sluipende verlangen naar de welverdiende vakantie.
Juli 2014, dat was WK voetbal en duivelsgekte. Ik kreeg er zelfs Het Lief voor op de foto!
Juli 2014, dat was een verlengd weekendje Maastricht, compleet met concert van André Rieu, flikkenspel, fietstocht (hoera voor elektrische fietsen), en een ritje op een stenen ezel.
 |
| Flik met Dossier. |
 |
| Eventjes uitpuffen op de overzetboot. |
 |
| M. vond het een topconcert.. :) |
 |
| Andréetje in zijn autootje. |
 |
| Flikkendossier bestuderen |
Juli 2014, dat was ook de maand waarin ik bevestiging kreeg dat ik na de grote reorganisatie definitief in Brugge zal mogen blijven werken en dus net geen gaatje in de lucht sprong.
Juli 2014 was helaas niet de maand waarin ik eindelijk van mijn rugpijn werd verlost, maar ik weet alvast wel dat met mijn wervelkolom alles in orde is en verdere onderzoekjes staan in de agenda. Hoop doet leven.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten