woensdag, augustus 20, 2014

A little bit of fun in the sun.

Vakantie, dat is boekskes lezen in de zon, koffietjes drinken op het terras en de straten onveilig maken met het fietsje.

Tenminste, zo zit dat in mijn hoofd geprogrammeerd.

Als je pas in augustus verlof neemt, blijkt dat beeld niet altijd te kloppen. Op de eerste dag van mijn verlof is het namelijk beginnen regenen en sindsdien is dat - die ene namiddag zonneschijn niet meegerekend - niet meer gestopt.

Ik had er mij blijkbaar te veel op verheugd, op die boekskes in de zon. I jinxed it for all of us. Mijn excuses.

Deze voormiddag stond er echter wél een stralend zonnetje aan de hemel en dat heb ik dan ook uitgebreid gevierd door mijn kloefen aan te trekken en de moestuin onkruidvrij te maken. Meer slakken gevangen, dan onkruid, dat wel.




Met de kleine vriendjes op stap geweest, ook.


En een dikke biet geoogst, én ook nog een mand aardappelen.


Deze vakantie kan niet meer stuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten