vrijdag, april 01, 2011

Prutsen op tinternet

Die van google hebben iets nieuws uitgevonden voor blogger. Ik weet niet hoe het heet, noch wat het nut ervan zou zijn, maar ik vind het persoonlijk wel eens plezant om mee te prutsen. Zo maakte ik een mozaiekversie van mijn blogje:

Als je zelf ook eens wil proberen: gewoon /view achter de url van deze blog plaatsen en dan kan je zelf ook een mozaiek maken. Of een timeline. Of andere dingesen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten