Hij was verontwaardigd. Amper twee dagen na mijn uiteenzetting over zijn teergeliefde hond belde hij me op om te laten weten hoe schandalig hij het vond. Onbeschaamd ook. Kwaadsprekerij!
Mijn broertje wou niet beschuldigd worden van foto-weigering, dus mailde hij me drie beeldjes door ter illustratie. Ik heb het mooiste eruit gekozen, want zeg nu zelf, een hondendrol, die ziet u hier toch liever niet verschijnen?
Hier is speciaal voor u, den James:
En zo heb je een blog, en zo heb je'n klacht aan je broek ;-)
BeantwoordenVerwijderen@chateaubrys: Helemaal gedesillusioneerd word ik daar van. Ik overweeg een ombudsman aan te stellen.
BeantwoordenVerwijderenZo schattig!
BeantwoordenVerwijderen