Vier jaar al, delen wij lief en leed. Wij gingen een keer (of twee) reis, wij gingen samenwonen, wij kochten een huis (of twee), wij braken een huis (of twee) af, wij bouw
Ik zou u al mijn lief zijn positieve punten kunnen opnoemen, maar dan zou ik al veel tijd over moeten hebben. Ik zou u kunnen zeggen hoe knap en hoe lief hij wel niet is, maar dan ben ik bang dat er één van jullie hem van mij komt afpakken. Ik zou ook zijn negatieve punten kunnen opnoemen, of zijn irritante trekjes met u delen of nogmaals benadrukken dat ie écht wel een gigantisch ochtendhumeur heeft, maar dan vrees ik represailles.
Vier jaar dus. Vandaag. Ge moogt mij feliciteren met de goeie vangst, maar ik denk dat hij uw felicitaties meer verdient. Ik kan namelijk af en toe nogal een lastig vrouwmens zijn. Soms. Zelden.
Een standbeeld voor de man, een standbeeld zeg ik u!
BeantwoordenVerwijderen;-)))
En 't mag een groot zijn!
BeantwoordenVerwijderen@Tom & Maarten: in goud??
BeantwoordenVerwijderen@Sanne: Ik hoop dat die glimlach niet voor mijn lief bedoeld is? ;-)
Wat schrijf je fijn! Erg leuk om te lezen :)
BeantwoordenVerwijderenLeuk om te lezen!
BeantwoordenVerwijderenDamn, ge hebt mij door!
BeantwoordenVerwijderen:) (en ja, deze is voor jou!)
En ik sluit me aan bij Curls en Stiene S. : heerlijk om te lezen!
BeantwoordenVerwijderen