Gisteren bleek dat er iets was misgegaan bij het opnemen van de afleveringen van Glee van vorige zaterdag. Het geluid ontbrak namelijk een beetje. Een musical-serie zonder geluid. Inderdaad.
Alsof dat nog niet erg genoeg was, bleek die geluidloze Glee-aflevering er dan nog één te zijn waarin Rachel Berry haar stem verliest.
Je zal het nooit anders zien, net op zo'n moment komt uw immergrappige vriendje natuurlijk voorbij gewandeld..
Hij: "Sinds wanneer kijk jij naar films zonder geluid?"
Ik: "Sinds die [insert scheldwoord here] dvdspeler het geluid niet heeft mee opgenomen!"
Hij: ... *piest nog net niet in zijn broek van het lachen*
NIET GRAPPIG !!!
Glee zonder geluid... nog nét verdraagbaar :-)
BeantwoordenVerwijderenlovely!
BeantwoordenVerwijderen