GEROEZEMOES
IK LEES
IK LUISTER
TWITTER
FACEBOOK
FLICKR
LINKED IN
INSTAGRAM
woensdag, januari 03, 2007
Kerstfeest
Zoals ik meestal wel doe op feestjes de laatste tijd, heb ik ook op kerstdag foto's getrokken op het familiefeest. Niet alleen ik trouwens, ook andere mensjes zijn met het fototoestel op tocht geweest.
Les photos..
1 opmerking:
Anoniem
4 januari 2007 om 11:28
Waarom zitten jullie in een bunker, was er bomalarm of zo?
Beantwoorden
Verwijderen
Reacties
Beantwoorden
Reactie toevoegen
Meer laden...
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Waarom zitten jullie in een bunker, was er bomalarm of zo?
BeantwoordenVerwijderen