woensdag, januari 03, 2007

Kerstfeest

Zoals ik meestal wel doe op feestjes de laatste tijd, heb ik ook op kerstdag foto's getrokken op het familiefeest. Niet alleen ik trouwens, ook andere mensjes zijn met het fototoestel op tocht geweest.

Les photos..


1 opmerking:

  1. Waarom zitten jullie in een bunker, was er bomalarm of zo?

    BeantwoordenVerwijderen