woensdag, januari 17, 2007

Hallo

Bestaat er niet zo een wet ofzo die zegt dat je toestemming moet geven om foto's van jezelf te publiceren?

Zo niet: ik vind dat die moet ingevoerd worden.

7 opmerkingen:

  1. Bewijzen, dame, bewijzen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er valt niets te bewijzen. De foto is er één van het sinterklaasfeestje in de bar, je hebt hem al gezien. 't Is een vreed lelijken :p

    't Probleem is dat ze hem nu in 't boekske van de ksa gezet hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt inderdaad al veel beter op een foto gestaan ;)
    Mijn eerste gedacht toen ik zag dat die foto erbij stond was 'hier gaat iemand niet zo tevreden mee zijn' :P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb jij heel goed gedacht zo.
    Bij deze nomineer ik diegene die daarvoor verantwoordelijk is dan ook voor de Djoef van de Week!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wij hebben vandeweek ook die Hallo gekregen, en hihi, ik keek toch ook wel efkes raar op van die foto...

    PS: heeft iemand toevallig nog de Hallo liggen met mijn Compostela-artikel erin? Want ik heb al duusd keer aan "mijne vent" gevraagd om die te tonen, ma die doet da nie. En ik wil wel mijn eigen schrijfsel eens op papier zien. Je weet nooit dat dat het enige is van mij dat ooit gepubliceerd wordt, dan moet ik dat toch inkaderen en aan mijn muur hangen é, hèhè.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb die Hallo met dat artikel over Compostela nog liggen. Ik wist niet dat jij dat geschreven had! Dat staat daar niet bij! Ik zou een rechtzetting eisen nondedju!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O, juij, mag ik die dan eens lenen ofzo?
    En dat staat daar toch denk ik nooit bij wie het geschreven heeft? Of wel? Indien ja, dan ga ik m'n rechten gaan opeisen wi :p
    Want ze hadden da eigenlijk aan Wouter gevraagd, en hij heeft 't ook doorgestuurd, maar hij had zelf geen tijd toen dusja...

    BeantwoordenVerwijderen