maandag, januari 08, 2007

Maar het staat zo in m'n zicht hé..

Ik vraag me af wanneer ik die fles Duvel die ik op het kerstfeestje heb gekregen eens soldaat ga maken. Eigenlijk is 750ml een beetje veel om alleen uit te drinken, maar er hebben zich precies nog geen kandidaten aangemeld om te helpen drinken.
Ik denk dat ik hem zowiezo best bewaar voor na de examens.. ;o)

6 opmerkingen:

  1. Mmmmm, Duvel....

    Ik meld mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nice! Nog wel een weekje of drie geduld hebben hé nu ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lap, ik ben blijkbaar te laat..
    Achja, dan zal'k er maar één uit m'n persoonlijke voorraad moeten opentrekken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jamaar zeg, azo niet hé, als ik niet meer op internet kan beginnen Duvel uit te delen! Azo maak ik op niks meer kans :'(
    Gelukkig hebben wij ook Duvel staan thuis, njam njam.
    En ik heb van iemand ook zo ooit eens lekkere jenevertjes gekregen ook, en die smaken ook ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @ loor: sooorry! maar hij is nog altijd niet uit hoor.. Ik denk alleen dat ik niet genoeg ga hebben om met iedereen te delen. Elk een dreupelglazeke ofzo? :p

    BeantwoordenVerwijderen