zaterdag, januari 20, 2007

Boodschap van algemeen nut

Mijn gsm is naar de wup! Ofwel m'n batterij. Ofwel de lader van m'n batterij. Feit is dat hij geen teken van leven meer geeft.

Maandag kan ik eens proberen mijn broer zijn oplader eraan te schakelen om te zien wat dat geeft, maar tot dan ben ik gsm-loos.

Benieuwd hoe ik dat overleef.

4 opmerkingen:

  1. Jamaar, azo niet é. Naar wie moet ik nu berichtjes sturen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ge een tijdelijke reserve nodig hebt, ik heb er wel nog een paar liggen ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb het bijna een hele dag gsm-loos volgehouden! En toen heb ik mijn mammie haar oude bovengehaald. Maar man is dat een slecht ding! Nu weet ik eindelijk waarom dat bij haar altijd zo lang duurde om berichtjes te typen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hihi, naar de wup, ik blijf die uitdrukking hilarisch vinden :p

    BeantwoordenVerwijderen