vrijdag, december 22, 2006

Done with that!

Het is vrijdag! Vrijdag de 'allerlaatste les dag'! En die allerlaatstelesdag is zelfs al voorbij! Nu is het alleen nog vrijdag de 'laten we pizza gaan eten met -mammie en pappie dag'!

Heb mij hier de laatste uurkes al beziggehouden met al mijn cursussen bij mekaar zoeken en 'k moet zeggen: "hallowkes!" 't Is nogal een ende veel! Kan bijna niet geloven hoeveel plaats er intussen al is vrijgekomen in m'n kotje..

Strakjes gaan we met de mammie en pappie pizza eten. Die komen namelijk speciaal naar Gent met de voiture om ons en vooral ook al onze cursussen mee naar huis te nemen zodat we morgen vandeneerste keer kunnen beginnen blokken.. Joy!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten