donderdag, december 14, 2006

Voice in my head..

.. maar wel één die goed kan zingen!


powered by ODEO

4 opmerkingen:

  1. Het werkt niet. Welk liedje zou er moeten spelen? Dan kijk ik of ik het zelf heb staan en luister ik er op die manier eens naartoe en dan kan ik je ofwel gelijk geven ofwel ongelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik gok op All I Need van Mat Kearney.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoezo het werkt niet? Bij mij werkt het alleszins wel..

    @ tom: Gij hebt dat goed gegokt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb er nog nooit van gehoord. Ik zal het dan maar eens moeten downloaden.

    BeantwoordenVerwijderen