PvdA of OpenVld, ah ik zou gewoon Spa kiezen dan zit ge ergens tussenin :D
Wat een vreemde uitslag... VLD en dan PVDA. Hoe vul je dat zo in?
@ outro: dat is nog zo geen slecht idee ;o)@ maarten: euhm, sociaal zijn maar op sommige punten toch liberaal? Ik zou het begot niet weten eigenlijk..
PvdA of OpenVld, ah ik zou gewoon Spa kiezen dan zit ge ergens tussenin :D
BeantwoordenVerwijderenWat een vreemde uitslag... VLD en dan PVDA. Hoe vul je dat zo in?
BeantwoordenVerwijderen@ outro: dat is nog zo geen slecht idee ;o)
BeantwoordenVerwijderen@ maarten: euhm, sociaal zijn maar op sommige punten toch liberaal? Ik zou het begot niet weten eigenlijk..