woensdag, mei 30, 2007

Volgende week is het zo ver..


.. maar ik weet nog niet of ik het resultaat van m'n stemtest zal volgen..

3 opmerkingen:

  1. PvdA of OpenVld, ah ik zou gewoon Spa kiezen dan zit ge ergens tussenin :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vreemde uitslag... VLD en dan PVDA. Hoe vul je dat zo in?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ outro: dat is nog zo geen slecht idee ;o)

    @ maarten: euhm, sociaal zijn maar op sommige punten toch liberaal? Ik zou het begot niet weten eigenlijk..

    BeantwoordenVerwijderen