dinsdag, mei 15, 2007

Nooit grappig

.. het feit dat ik nu al drie nachten na elkaar zonder aanwijsbare reden wakker word om half vijf.

Niet grappig hastn!


En met hastn bedoel ik the demons who are haunting my mind, vaneigens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten