maandag, mei 07, 2007

Nabeschouwing

Wat me toch nog even van het hart moet..

Zaterdagavond was de max!

Akkoord, de Duvels zullen er ook wel aan geholpen hebben, maar toch.. Om één of andere reden was het er precies anders dan anders. Minder zinloos geleuter en meer gesprekken. Geen halfslachtig diepzinnig gedoe, maar gewoon praten en bijleren en ideeën uitwisselen en mekaar leren kennen en uitvragen en hersenkronkels delen. En tegelijk veel lachen en leute maken vaneigens.

Meer van dat!

2 opmerkingen:

  1. Ik ben in mijn stomme vragene stel moment: Heb ik ook interessante dingen weten te vertellen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mogelijkerwijs. But hey, tis intussen alweer een hele week geleden én ik had een duvel gedronken, dus ik zou het niet meer kunnen zeggen.. ;)

    BeantwoordenVerwijderen