De kaarten voor de bekerfinale tussen Club Brugge en Standard in de Heizel, that is.Met tien zullen we zijn, in twee voitures naar Brussel. En we zullen zingen over blauw en zwart en fcbtjes en zo. Ik kijk er nu al naar uit. Aja, er is mij een hamburger beloofd!
O ja, dat we gaan winnen is trouwens een vaststaand feit. Ik ga namelijk mee om te supporteren en bij vorige gelegenheden is al gebleken dat het dan niet kan misgaan.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten