Daarom, bij deze, een fotoreportage van een gezellige lunch met de Bff. Gelukkig dat Loor er was om mij telkens op tijd te herinneren aan een fotomomentje, want de hapjes waren al in onze magen verdwenen nog voordat ik het fototoestel bovenhaalde.
We kozen 't Groot Gerecht, waarbij we het volgende op ons bord kregen:
BLOEMKOOL
Blauwe raap | mizuna | citrus | parmezaan | amandel
PALING
miso | pompoen | ui
DUIF
wortel | boerenkool | veldsla | shiitake | peer
POMPELMOES
sinaasappel | crème brûlée | macadamia
BANAAN
chocolade | gin tonic | vanille
4 gangen menu € 45






Het verdict? Fantastische smaken, héél mooie borden, zeer vriendelijke bediening, buikje vol gegeten en zeker voor herhaling vatbaar!
Maar één minpuntje: er waren voor mijn smaak net iets té veel crèmes, zalfjes en toefjes.. op een gegeven moment hebben we er allebei een stuk brood bij genomen omdat het babyvoeding-gevoel toch nét iets te groot werd.
't Jong Gerecht
Langestraat 119
8000 Brugge
T: 050 31 32 32
F: 050 31 34 34
Gesloten op ma, di en zat.middag. Reserveren op zaterdagmiddag kan vanaf 10 personen.
Dat ziet er wel superlekker uit!
BeantwoordenVerwijderenDat wás ook superlekker :-)
Verwijderen'k Zou 't niet beter kunnen zeggen! :-)
BeantwoordenVerwijderenZiet er lekker uit, zal ik noteren (ik moet echt wel nog veel gaan eten, heb ik de indruk...)!
BeantwoordenVerwijderen