Actief zijn, het is vermoeiend.
Zaterdag fietste ik 72 (!) km, aan een matig tempo gelukkig, en met af en toe een eet- of drinkstop. De sportievelingen waren thuis gebleven, zodat de dutskes onder ons ook zouden meekunnen. Ik heb het over mezelf, jawel.
De nichtjes waren er ook bij.

Oma hield alles nauwgezet in het oog.

We begonnen enthousiast..

.. hadden halverwege een dipje..

.. maar werden beloond met spaghetti!

En de zondag was het alweer feest! Een verjaardagsfeest zelfs! Voor mij! Dat was nog 't beste van al!
Oplossing van de dag: Reflexspray ;-) of een warm bad.
BeantwoordenVerwijderenDat warm bad had ik al uitgeprobeerd, tevergeefs. Reflexspray, is dat niet wat drastisch?
BeantwoordenVerwijderenOh, happy birthday!
BeantwoordenVerwijderenLeuke foto's, zag er gezellig uit! Hopelijk al wat bekomen ;)
Dankjewel!
VerwijderenIntussen gelukkig al wel bekomen :-)
't was een gezellig dagje!! (:
BeantwoordenVerwijderenMerci om mee te gaan, heb me geamuseerd! (:
Groetjes, Het tofste nichtje! (:
Het was een superdagje! (:
BeantwoordenVerwijderenDankjewel om te komen, heb me echt geamuseerd (:
En kijk met plezier terug naar de foto's van een Family-day!!.
Leuk om hier af en toe iets te lezen, (:
Groetjes en kusjes van je tofste nichtje.