donderdag, juli 19, 2012

Changes




Omdat altijd 't zelfde ook maar saai is.
Omdat ik niet bang ben om risico te nemen.
Omdat recht maar recht is en schoon scheef ook niet lelijk.
Omdat rood een cool kleur is.
Omdat zelfportretten maken duidelijk niet m'n sterkste kant is (en oefening baart kunst zeggen ze). 

2 opmerkingen:

  1. Wat een lef :-) Ik wil al lang zo ne keer zot doen met mijn haar, maar ben dan toch te bang voor het resultaat of achteraf kapot haar.
    Cool!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt!

    Zeker eens zot doen! Haar groeit (sneller dan je denkt) en als je het kleurt en het valt écht tegen, dan doe je er gewoon weer een ander kleurtje over hé.

    BeantwoordenVerwijderen