Er er werden nog wat excuses gezocht, er kwam nog wat gezucht en gepuf en uitstelgedrag aan te pas, maar uiteindelijk heb ik mezelf er toch toe kunnen verplichten om te gaan sporten. Dik tegen mijn goesting, maar toch..
Het zal jullie misschien ook verbazen, maar het feit dat ik het hier had aangekondigd bleek nog de grootste stimulans van allemaal. Ik weet het wel: het is gezond en de rugpijn verdwijnt als sneeuw voor de zon als ik een beetje spieren en wat conditie heb,.. maar toch.. stel je voor dat ik nu niet was geweest terwijl ik op het interwebs had verklaard de atleet uit te hangen. Wat een afgang.
Dus ik ging.
Deze morgen pas, want "de week is nog niet voorbij", bleef ik mezelf voorhouden.
Ik heb afgezien. Ik heb maar de helft van het programma afgewerkt ook. Maar ik heb mijn belofte gehouden.
Oef.
Super dikke proficiat!! Keep it up!
BeantwoordenVerwijderenThank you. Ik zal mijn best doen, maar ik weet nog niet of ik het ga kunnen opbrengen om nog eens zo af te zien.. ;-)
VerwijderenIn principe zou het elke keer beter moeten gaan :-)
VerwijderenIk mag het hopen, moest het verslechteren, ik ga zéker niet meer!
Verwijderen