vrijdag, januari 13, 2012

So far, no good.

Geen drank op de nieuwjaarsreceptie, tegen de vlakte gaan in 't station, blauwe knieën en een verrekking, nietsnutten van collega's, een snotvalling en een migraine-aanval.

2012 gaat hem serieus mogen herpakken, me dunkt.

2 opmerkingen:

  1. 't is nog opwarming hé, het jaar ging nog niet écht van start!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ocharme... maar bon, deze vrijdag de 13e leek alvast goed doorgekomen... keep it up!

    BeantwoordenVerwijderen