GEROEZEMOES
IK LEES
IK LUISTER
TWITTER
FACEBOOK
FLICKR
LINKED IN
INSTAGRAM
dinsdag, januari 17, 2012
Everyday
Gewoon. Omdat ik er luidop van moest lachen.
Klik hier voor instant plezier.
(Mogelijks moet er eens op de F5-toets worden gedrukt.)
2 opmerkingen:
Unknown
18 januari 2012 om 19:29
Lag dus in een deuk hé :-)
Beantwoorden
Verwijderen
Reacties
Beantwoorden
E
19 januari 2012 om 09:03
Haha! Ik vond het ook hilarisch, zoiets kon ik je toch niet onthouden hé?
Beantwoorden
Verwijderen
Reacties
Beantwoorden
Reactie toevoegen
Meer laden...
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Lag dus in een deuk hé :-)
BeantwoordenVerwijderenHaha! Ik vond het ook hilarisch, zoiets kon ik je toch niet onthouden hé?
BeantwoordenVerwijderen