GEROEZEMOES
IK LEES
IK LUISTER
TWITTER
FACEBOOK
FLICKR
LINKED IN
INSTAGRAM
dinsdag, januari 03, 2012
Dju toch.
Ik vraag me af hoe lang het dit jaar zal duren..
.. voor ik de datum
vandeneerstekeer
juist zal schrijven.
2 opmerkingen:
Unknown
3 januari 2012 om 15:51
Oefenen hé ;-)
Beantwoorden
Verwijderen
Reacties
Beantwoorden
E
4 januari 2012 om 12:33
Ik doe niets anders!
Beantwoorden
Verwijderen
Reacties
Beantwoorden
Reactie toevoegen
Meer laden...
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Oefenen hé ;-)
BeantwoordenVerwijderenIk doe niets anders!
BeantwoordenVerwijderen