dinsdag, januari 04, 2011

Stilte voor de storm.

Er wordt hier wat afgeluisterd tegenwoordig, dus écht stil is het hier niet, mijn hoofd hangt namelijk vol muziekjes. Van Hard-Fi en The Verve, maar ook van recentere artiesten. Nieuwkomers, als het ware.

Zoals Bruno Mars, bijvoorbeeld, want die brengt in januari zijn debuutcd op de markt. Debuutceedees, daar hangen verwachtingen aan vast, daar moet met extra veel aandacht naar geluisterd worden. Daar moeten meningen over worden gevormd. Door mij. Of door jou.

Nu ben ikzelve mijn mening al aan het vormen. Ik luister. Naar Bruno Mars. En ik zing ook wel. Mee met Bruno, want zo gaat het wel met dat debuut van Bruno, het vraagt om meegezongen te worden.

Daarna is het aan jou. Er wordt hier binnenkort namelijk van weggevertje gedaan, van zodra ik een review uit mijn mouw heb geschud. Nog eventjes geduld dus. Bereid u alvast maar voor, bedenk een origineel/ lief/gevat/intelligent commentaartje voor hieronder en wie weet valt er onverwacht wel een cd in de bus..

2 opmerkingen: