woensdag, januari 19, 2011

Onschuldige hand

De onschuldige hand, die van mijzelve namelijk, heeft zonet zopas onder toezicht van gerechtsdeurwaarder (ook mijzelve) een briefke getrokken uit de trommel. Haha!  Tatarataaa..



Als de winnaar mij haar adres eens wil doormailen alstemblieft?

6 opmerkingen:

  1. Hihi, Vlien met gelakte nagels is ook wel iets dat ik (denk ik) nog nooit gezien heb :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Julie: Je had het precies nog niet direct door.. :p

    @ Hannelore: Ja! En dan nog ROZE! De max hé!?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En ik maar wachten op de unboxing vid van één of ander cool i-device ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha zalig om zo iemand eruit te kiezen.

    + ik hou wel van boodschappen van algemeen nut

    BeantwoordenVerwijderen