spannend ...
whaa :o
Hihi, Vlien met gelakte nagels is ook wel iets dat ik (denk ik) nog nooit gezien heb :-)
@ Julie: Je had het precies nog niet direct door.. :p@ Hannelore: Ja! En dan nog ROZE! De max hé!?
En ik maar wachten op de unboxing vid van één of ander cool i-device ;-)
haha zalig om zo iemand eruit te kiezen. + ik hou wel van boodschappen van algemeen nut
spannend ...
BeantwoordenVerwijderenwhaa :o
BeantwoordenVerwijderenHihi, Vlien met gelakte nagels is ook wel iets dat ik (denk ik) nog nooit gezien heb :-)
BeantwoordenVerwijderen@ Julie: Je had het precies nog niet direct door.. :p
BeantwoordenVerwijderen@ Hannelore: Ja! En dan nog ROZE! De max hé!?
En ik maar wachten op de unboxing vid van één of ander cool i-device ;-)
BeantwoordenVerwijderenhaha zalig om zo iemand eruit te kiezen.
BeantwoordenVerwijderen+ ik hou wel van boodschappen van algemeen nut