maandag, januari 17, 2011

Mededeling van algemeen nut



















ps: Woensdag beslis ik wie de cd van Bruno Mars krijgt.. Als je nog niet hebt meegedaan: 't is 't moment.

6 opmerkingen:

  1. bij het plaatsen van meerdere commentaren heb je dan meer kans om te winnen? :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beterschap! Ik heb het ook vlaggen denk ik. Maar het wil precies niet helemaal doorbreken. Grrr...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Julie: niet echt, maar het bevordert mijn goed humeur ;-)

    @ Kathleen: Dankjewel, jij ook veel beterschap!

    @ Hannelore: Yep, 'k heb de griep vast, al van woensdagavond, maar het wil maar niet over gaan :(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Elk om beurt hé ;-)

    Veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja blijkbaar, je had beter je ziektekiemen bij je gehouden.. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen