bij het plaatsen van meerdere commentaren heb je dan meer kans om te winnen? :p
Beterschap! Ik heb het ook vlaggen denk ik. Maar het wil precies niet helemaal doorbreken. Grrr...
Ben je ziek? :-( Veel beterschap!
@ Julie: niet echt, maar het bevordert mijn goed humeur ;-)@ Kathleen: Dankjewel, jij ook veel beterschap!@ Hannelore: Yep, 'k heb de griep vast, al van woensdagavond, maar het wil maar niet over gaan :(
Elk om beurt hé ;-)Veel beterschap!
Ja blijkbaar, je had beter je ziektekiemen bij je gehouden.. ;-)
bij het plaatsen van meerdere commentaren heb je dan meer kans om te winnen? :p
BeantwoordenVerwijderenBeterschap! Ik heb het ook vlaggen denk ik. Maar het wil precies niet helemaal doorbreken. Grrr...
BeantwoordenVerwijderenBen je ziek? :-(
BeantwoordenVerwijderenVeel beterschap!
@ Julie: niet echt, maar het bevordert mijn goed humeur ;-)
BeantwoordenVerwijderen@ Kathleen: Dankjewel, jij ook veel beterschap!
@ Hannelore: Yep, 'k heb de griep vast, al van woensdagavond, maar het wil maar niet over gaan :(
Elk om beurt hé ;-)
BeantwoordenVerwijderenVeel beterschap!
Ja blijkbaar, je had beter je ziektekiemen bij je gehouden.. ;-)
BeantwoordenVerwijderen