donderdag, oktober 21, 2010

's Morgens in de vroegte


Stonden zeven wagentjes netjes op een rij.. enzoverder enzovoort en weg zijn wij.
 
Maar om mee te zijn met het treintje, moet je zorgen dat je op tijd bent. En om op tijd te zijn moet je, ten eerste, vroeg genoeg opstaan en, ten tweede, zorgen dat je op tijd vertrekt. Bon. Op dat laatste puntje durft het bij mij nogal eens fout te lopen. Deze morgen echter, had ik de klok goed in het oog, alleen ietsje te laat, namelijk pas op het moment dat ik mijn boterhammetjes zou beginnen smeren.
 
Resultaat? Boterhammetjes gelaten waar ze waren, jas aan, schoentjes aan en wegwezen.
 
En dan blijkt het net vandaag Dag van het Brood te zijn.

Posted via email from evelien's posterous

2 opmerkingen: