Er was eens, lang geleden een Blinde Boekenruil bij Kruimel. Ik deed een boekje op de post én ik kreeg ook een boekje thuisgestuurd (dankjewel Sandy!). En toen hadden we een ruil. En een uitpakfilmpje waarin ik dus bijna vergat te tonen aan de camera wat er nu precies in mijn pakje zat. Ha! Bijna.
Het boek is intussen al helemaal uitgelezen. Wat ik ervan vond, lees je hier.
Hé, meestal bevatten die unpack filmpjes één of ander cool idevice... geen boek hé ;-))
BeantwoordenVerwijderenJamaar ik krijg nooit van die coole idevices!
BeantwoordenVerwijderenIdee: gij stuurt mij zoiets op en ik maak een filmpje als ik het uitpak!
Prima, goed idee zelfs
BeantwoordenVerwijderenNaar waar mag ik zeggen in de winkel dat ze de factuur sturen? ;-)))
Geen idee, ik heb je adres niet!
BeantwoordenVerwijderen