maandag, oktober 04, 2010

Afvraging

Hebben jullie dat ook soms? Zo op het werk? Zo plots? Dat het je ineens overkomt, wanneer je zwaar geconcentreerd een lijst aan het overlopen bent of gegevens aan het verifiëren of Dringende Mails aan het versturen. Wanneer je ineens eventjes moet wachten tot een bestand geladen is, je weet wel, zo'n gedeeld bestand dat zeker wel 30 seconden nodig heeft om te openen, dat je dan zo ineens plots out of the blue aan je lief zit te denken? Aan dat ene lachje dat hij zondagmorgen produceerde toen hij de keuken kwam binnenwandelen. Of aan die scheve blik die hij je toewierp toen hij ineens doorhad dat je tijdens de film naar hem zat te kijken in plaats van naar het scherm. Of dat je je ineens afvraagt wat hij op datzelfde moment zou aan het doen zijn. En of hij ook een klein beetje aan jou zou zitten denken. Zo. Weetwel.
 
Hebben jullie dat ook soms?

Posted via email from evelien's posterous

3 opmerkingen:

  1. ja!

    moet je je dan ook altijd inhouden om niet meteen op te bellen?

    alhoewel, ik zie je al bezig ineens midden in de les..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi, inderdaad, maar gelukkig zijn die momenten meestal niet tijdens de les. M'n studenten zouden nogal raar kijken moest ik plots zo'n gelukzalige glimlach op m'n gezicht krijgen :-)

    BeantwoordenVerwijderen