zondag, maart 30, 2008

Petite Dix


Het was deze namiddag weer heerlijk bijbabbelen, Tien. Ik heb het vandaag tientallen keren gezegd, maar ik meen het dan ook: elkaar 4 maanden niet zien is veel te lang. Schaam op mij en op onze veel te drukke levens! En leve de jeneverkes!

2 opmerkingen:

  1. Vrouwe Evelien,
    Ik ben nog altijd op zoek naar bloggers uit het Brugse. Kan ik U aan mijn lijst toevoegen?
    Met vriendelijke groeten,
    De Drs.

    BeantwoordenVerwijderen