donderdag, maart 27, 2008

Macon


Het was er koud. En het sneeuwde. Net zoals hier, maar toch een beetje meer. En we hebben door de wijngaarden van de Beaujaulais gereden en Saint Amour en Beaujaulais Village en azoots gedegusteerd en gekocht en we hebben kreeft met spinazie en pannekoekjes gegeten. Tesamen in één gerecht ja. Maar het was er toch vooral koud.

1 opmerking: