Ik ben verhuisd. Voortaan woon ik niet meer thuis bij de mammie en de pappie en m'n broertje, maar wel thuis bij mijn allerliefste schat.
Oostkamp-city (boerendorp will do..), ik kom er aan!
Ons appartementje is eindelijk helemaal herbehangen en herschilderd, onze meubeltjes staan er in en de dozen zijn al zeker bijna voor de helft uitgepakt. Tijd om het voor te stellen aan de wereld..




Uw appartementje ziet er goed uit!
BeantwoordenVerwijderenIk hoop dat mijn appartementje over enkele maanden even mooi wordt!
ziet er heel goed uit ;-) veel plezier erin!!!
BeantwoordenVerwijderenEeuwen geleden dat ik hier nog eens langs kwam. Blijkbaar stond je niet meer in m'n feeds. Bij deze weer wel dus.
BeantwoordenVerwijderenDat ziet er daar goed uit é! Ik kijk al uit naar mijn rondleiding. En de Duveltjes :P
Hey, lang geleden é.
BeantwoordenVerwijderenJe appartement ziet er mooi uit!
Groetjes, Wim
mooie kleuren overal!
BeantwoordenVerwijderenJe woont trouwens in het boerengat naast mijn boerengat!
Als dat niet tof is :P
x