dinsdag, mei 20, 2008

nestverlater

Voila. Het is zo ver. Officieel en al..

Ik ben verhuisd. Voortaan woon ik niet meer thuis bij de mammie en de pappie en m'n broertje, maar wel thuis bij mijn allerliefste schat.

Oostkamp-city (boerendorp will do..), ik kom er aan!

Ons appartementje is eindelijk helemaal herbehangen en herschilderd, onze meubeltjes staan er in en de dozen zijn al zeker bijna voor de helft uitgepakt. Tijd om het voor te stellen aan de wereld..




5 opmerkingen:

  1. Uw appartementje ziet er goed uit!

    Ik hoop dat mijn appartementje over enkele maanden even mooi wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er heel goed uit ;-) veel plezier erin!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eeuwen geleden dat ik hier nog eens langs kwam. Blijkbaar stond je niet meer in m'n feeds. Bij deze weer wel dus.

    Dat ziet er daar goed uit é! Ik kijk al uit naar mijn rondleiding. En de Duveltjes :P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey, lang geleden é.
    Je appartement ziet er mooi uit!

    Groetjes, Wim

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie kleuren overal!
    Je woont trouwens in het boerengat naast mijn boerengat!
    Als dat niet tof is :P
    x

    BeantwoordenVerwijderen