dinsdag, januari 06, 2015

Rust.

Soms is er niet meer nodig dan een leuk kaartje met opbeurende woorden om de dag op te vrolijken.

Vandaag neem ik er een kopje koffie bij en geniet ik van een gezellig momentje.

Morgen beginnen we weer aan de volgende chemokuur.

5 opmerkingen:

  1. En dikke duim voor vandaag! De kleine deugdjes en (glim)lachjes zijn vaak de beste!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. weet dat we veel aan jou denken meer het O zo moeilijk kunnen verwoorden wat we voelen:'( :-( :'(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel moed Evelien, ik denk aan jou en wens je veel sterkte x

    BeantwoordenVerwijderen