Dikke duim voor morgen dan!
En dikke duim voor vandaag! De kleine deugdjes en (glim)lachjes zijn vaak de beste!
weet dat we veel aan jou denken meer het O zo moeilijk kunnen verwoorden wat we voelen:'( :-( :'(
Dikke duim voor jou!! xx
Heel veel moed Evelien, ik denk aan jou en wens je veel sterkte x
Dikke duim voor morgen dan!
BeantwoordenVerwijderenEn dikke duim voor vandaag! De kleine deugdjes en (glim)lachjes zijn vaak de beste!
BeantwoordenVerwijderenweet dat we veel aan jou denken meer het O zo moeilijk kunnen verwoorden wat we voelen:'( :-( :'(
BeantwoordenVerwijderenDikke duim voor jou!! xx
BeantwoordenVerwijderenHeel veel moed Evelien, ik denk aan jou en wens je veel sterkte x
BeantwoordenVerwijderen