vrijdag, november 08, 2013

Niets nieuws onder de zon.

Geen paniek. Ik leef nog.

Alleen is mijn hoofd soms te vol en m'n doos energie leeg.

Dat is niet erg. Dat kan gebeuren.

Het ziet er hier dan wel een beetje doods uit.

Maar dat betert ooit wel weer.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten