woensdag, augustus 21, 2013

't Is zo ver..

VAKANTIE!!!!

Na de vele eenzame weken op het werk toen iedereen al op zijn lui gat in de zon zat, is het nu eindelijk mijn beurt om vakantie te nemen. Drie lange weken verlof van de dagelijkse sleur. Tijd om uit te slapen, koffie te drinken in het zonnetje, een dagelijks babbeltje te doen met de nieuwe kieksjes, een aperitiefje te drinken van tijd tot tijd, mijn fietsje nog eens van stal te halen, vriendjes te zien en héél erg veel niets doen.

Jup. Laat maar komen.  


1 opmerking: