We hadden hier al in 't snotje dat er iets aan de hand was, toen ze als een kip zonder kop begon rond te rennen. Naar binnen, terug naar buiten, een rondje door den hof, terug naar binnen.. Tot ze buiten kwam met een muis in haar bek.
Ons Mariëtte natuurlijk jaloers, die wou ook wel een hapje. Ze heeft ons Odette nog een tijdje achterna gezeten, maar het was tevergeefs, Odette heeft het beestje helemaal alleen opgepeuzeld.
Haha het zijn kippen, ik dacht dat het om katten ging :-)
BeantwoordenVerwijderenHoera!! Het witje zal misschien eindelijk een beetje verdikken!!
BeantwoordenVerwijderen