Aangezien het hele internet er vol mee staat en de radio er niet over kan zwijgen..
Op 12 december 2012 om 12u12 zat ik, zoals elke andere doordeweekse middag, op 't werk mijn boterhammekes op te eten.
En ik heb niet eens op mijn tong gebeten of mijn koffie omgegooid of niets.
12.12.12 12:12.
Zo bijzonder is het allemaal niet.
Dju, je was beter hier je boterhammekes komen opeten, dan konden we een liedje zingen of zo om 12:12 en dan was het toch speciaal geweest. :-)
BeantwoordenVerwijderenWat lag daar op?
BeantwoordenVerwijderenKaas en hesp.
BeantwoordenVerwijderen