Ik was zelfs al begonnen. "2012 was een jaar met hoogtes en laagtes", schreef ik.
En toen dacht ik: fok it, 2012 was 2012. De laagtes wil ik zo snel mogelijk vergeten en de hoogtes die onthou ik toch wel!
En zo heb ik mezelf er weer lekker makkelijk van af gemaakt.
Ps. Het is u ongetwijfeld al opgevallen, maar de schrijfinspiratie is ver te zoeken de laatste weken. Zelfs een half uur naar een leeg scherm staren blijkt niet te helpen. U kunt mij beklagen in de comments. Dank.
ocharme toch, het komt wel terug in 2013, dan heb je een leeg blad om terug te beginnen :-)
BeantwoordenVerwijderenIk wens jullie in 2013 meer hoogtes dan laagtes. Groetjes en maak er fijne eindejaarsfeesten van.
BeantwoordenVerwijderen