"Wijvenweek?", vraagt u? "Wijvenweek!", zeg ik. Ik zou kunnen proberen om het zelf uit te leggen, maar de organiserende blogsters i. en Lilith hebben het op de site zo mooi uitgeschreven dat ik het onmogelijk beter kan.
Volgende week laat ik het wijf in mij dus volledig los en krijgt u hier alle geheimen van het vrouw-zijn te lezen. Of niet. Want naast een glamoureus, elegant, en bij tijd hysterisch wijf, schuilt er diep in mij ook een lui wijf en hoewel ik de onderwerpen voor volgende week al enkele dagen in de mailbox heb staan,
Ik ben dus even benieuwd als jullie.

Mwahaha... Hier ook nog geen letter geschreven voor wijvenweek. Dat komt wel. Alles op z'n tijd. Nu is het nog even tijd om lui te zijn. ;)
BeantwoordenVerwijderenIk vrees dat dat lui zijn er nooit helemaal uit gaat bij mij..
BeantwoordenVerwijderen