donderdag, maart 10, 2011

Verliefd

Ik ben al zo lang als ik me kan herinneren helemaal stapelgek van leren (lederen?) frakskes. Leather jackets.

Jammergenoeg is leer duur. Altijd. Zeker als 't nog mooi is ook.

Vandaag kwam ik echter dit leren jasje tegen op de site van Zara. En nu ben ik verliefd. Op een jasje. Inderdaad. Ik ben een vrouwmens voor iets hé..

Nu nog een bijpassend paar schoenen zoeken!

2 opmerkingen: