vrijdag, juli 02, 2010

record

..en toen was het om 11u des ochtends al niet meer te harden van de warmte op ons appartement.

Het zou vandaag de warmste dag van het jaar worden, zei Frank gisteren. Volgens mij krijgt hij gelijk.

Gisteren was het op ons terrasje al 40° in de zon. Geen idee hoe warm het in de schaduw was, voor 19u is er op ons terras namelijk geen streepje schaduw te vinden. Vandaar dat ik mezelf al een heel week binnenshuis heb opgesloten. Niet dat het daar zo fris is, maar het zal er alleszins geen 40° worden.

Vandaag ga ik op de vlucht. Ik ken iemand met een tuin en bomen en schaduw!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten