zaterdag, september 12, 2009

wacht!

Niet te snel!

Ik loop mezelf voorbij soms. En te hard van stapel.

Daarom, eventjes ter correctie en ter verduidelijking: de bouwvergunning? Die is er nog niet.

Het Gele Plakkaat” waarvan sprake in mijn vorige – ietwat overenthousiaste – stukje betreft enkel de ‘Bekendmaking tot aanvraag van een bouwvergunning’. Jammergenoeg.

Maar ge moogt nog altijd met z’n allen juichen nochtans.
Dat geeft mij moed. En geduld.

1 opmerking: