Niet te snel!
Ik loop mezelf voorbij soms. En te hard van stapel.
Daarom, eventjes ter correctie en ter verduidelijking: de bouwvergunning? Die is er nog niet.
Het Gele Plakkaat” waarvan sprake in mijn vorige – ietwat overenthousiaste – stukje betreft enkel de ‘Bekendmaking tot aanvraag van een bouwvergunning’. Jammergenoeg.
Maar ge moogt nog altijd met z’n allen juichen nochtans.
Dat geeft mij moed. En geduld.
Allé dan: *juich*
BeantwoordenVerwijderen