donderdag, september 03, 2009

1 september

1 september.

De dag dat alle brave kindjes weer gezwind terug naar school dartelen. Dolgelukkig om hun toffe juf of meester terug te zien.
De dag waarop ik ineens weer 10 minuten vroeger dan voorheen richting station moet vertrekken om toch maar op hetzelfde moment toe te komen en de dag waarop de treinen plots weer overvol zitten en waar het vechten is voor een plaatsje.

Maar ook!

Maar ook, en veel belangrijker zelfs, de dag waarop de lieftallige mevrouw van De Gemeente haar datumstempel neerplofte op ons bouwaanvraagdossier! De dag waarop De Procedure terug in gang wordt gezet en we niet langer moeten wachten om te wachten - maar nu enkel nog moeten wachten op Nieuws en De Aangetekende Brief en De Gele Affiche.

Juicht gij allen! Want dat doe ik zelf ook.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten