Of toch?
't Ligt er niet aan dat ik geen inspiratie meer heb om hier stukjes te schrijven, ik heb gewoon geen tijd meer. Of nee. Dat ook niet. Ik heb gewoon zoveel andere dingen te doen tegenwoordig..
Werken en uitgaan en gaan eten en reizen boeken en weekendjes reserveren en city-trips (aka. London-Christmas-shopping) plannen..
London Christmas shopping??? Weekendjes? Reizen? Eten? Amaaaai!
BeantwoordenVerwijderenMiss E gaat het ervan pakken wi zeg!
;-)
(mag 'k nie mee naar Londen?)
Miss E gaat het er vaneigenst van pakken. Het leven is schoon en al. En ik nog schoonder ;)
BeantwoordenVerwijderen