GEROEZEMOES
IK LEES
IK LUISTER
TWITTER
FACEBOOK
FLICKR
LINKED IN
INSTAGRAM
dinsdag, augustus 28, 2007
Hiep Hiep
Hoera!
Vandaag zijn Jeroen en ik precies 4 maanden samen.
En hij zit in Frankrijk.
En ik in België.
Snif.
1 opmerking:
Anoniem
30 augustus 2007 om 12:45
Proficiat!
Beantwoorden
Verwijderen
Reacties
Beantwoorden
Reactie toevoegen
Meer laden...
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Proficiat!
BeantwoordenVerwijderen