zondag, februari 11, 2007

Zondag Zweefdag

Uitslapen is de max!

Eén vreemd iets wel.. ik ben wakker geworden in een confetti-bad/bed. Tiens. Tiens.

2 opmerkingen:

  1. Gij! Gij weet nooit van niets gij! Maar allé, 't was voor een keer ook gij niet die de schuldige waart.. :P

    BeantwoordenVerwijderen