De voorbije drie dagen kon u mij terugvinden in de Duinse Polders in Blankenberge. Dat is namelijk waar de sollicitatiedagen waren georganiseerd.
Hoe het is geweest? Interessant. Leerrijk. 't Was dik in orde, we hebben ons geamuseerd, we hebben goed opgelet en we zijn tevreden van onze dagen. Proficiat aan de organisatie en zo. Voor de seminaries. En de sessies. En de karaoke-avond. Met memorabel lectoren-optreden, een strip-act, door de lucht vliegen, slowen met de mooiste jongen van m'n jaar (jaahaa, en dat tijdens de eerste uurtjes van Valentijn..) en een demonstratie appel-koppen.
Ik heb mezelf meerdere keren vervloekt dat ik m'n fototoestel was vergeten.
Anyways, we are back and we have lots to do. Ebaypakketjes versturen, stagebedrijf contacteren, stagelector op de hoogte houden, vergadering, presentatie, briefing,..
Geen opmerkingen:
Een reactie posten