donderdag, november 09, 2006

Snelheidsduivels

Ik ging zeggen 'only in Japan', maar dit speelt zich af in Denemarken. Hahah! (Jah, het is stomme-lollen-dag)

Wegens bijzondere irritantheid van het 'uit zichzelf beginnen te spelen' filmje heb ik het eraf gezwierd zo.
Het valt hier wel nog te bekijken.



Technorati tags: ,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten